15.3.10

Ontwerp voor H&M


De voorjaarscollectie 2010 van H&M zal worden ontworpen door Black Book in samenwerking met de H&M klanten. Zend jouw ontwerp in en wie weet hangt jouw shirt dit voorjaar tussen de nieuwste H&M collectie!

Dit voorjaar werkt H&M samen met een onbekende en tevens haar jongste partner ooit voor het ontwerpen van enkele unieke T-shirts. De 18-jarige André Lorens Stock afkomstig uit Zweden is de drijvende kracht achter de gehypte Black Book T-shirts. André startte het merk nadat hij zelf een H&M T-shirt beprintte. “Ik had voor mezelf een T-shirt ontworpen en mensen spraken me aan op straat om te vragen waar ik het had gekocht. Zo kwam ik op het idee om er commercieel iets mee te gaan doen”, vertelt André. De T-shirts waren zo succesvol dat André zijn eigen Label Black Book startte en onlangs zijn fabrieksmatig geproduceerde collectie afrondde.

Om de ondernemersgeest op grote schaal te stimuleren betrekt H&M zijn klanten in het ontwerpen. Creatieve klanten die vertrouwd zijn met het personaliseren van kledij kunnen vanaf januari via de site hun T-shirtontwerp inzenden en André verbazen met hun originaliteit. Uit de inzendingen kiest André zijn favoriete ontwerpen die hij met zijn ideeën zal bewerken. “Ik hoop dat ik mensen wereldwijd kan inspireren om buiten de kaders te denken om hun doelen te bereiken”, zegt André.







De beprintte T-shirts zullen vanaf april in de winkel liggen op de Divided afdeling van H&M. De collectie T-shirts zal bestaan uit 10 meisjes- en 7 jongensshirts. 17 kansen dus om met jouw ontwerp de nieuwste voorjaarscollectie van H&M mee te bepalen!